mandag 1. juni 2009

Gjengvoldtekt i Bergen?


Etter et innlegg om enda en gjengvoldtekt begått av fremmedkulturelle, ble jeg av en leser gjort oppmerksom på en svært grov gjengvoldtekt som skjedde i Bergen for ca. 1 måned siden. Denne voldtekten ble begått av etniske nordmenn i en bakgate. Jeg kan ikke huske å ha sett noe om dette i media. 

Andre som har kommentert på bloggen innsinuerer at dette ikke er helt sant, men et forsøk på å stilne debatten om fremmedes overgrep på norske kvinner. Jeg videreformidler kommentaren i sin helhet:

"I Bergen for ca. en måned siden skjedde det samme med en venninne av en bekjent av meg. Offeret hadde blitt utsatt for en gruppevoldtekt i en bakgate, blitt brutalt behandlet og knust kjeven. 
Voldtekten var utført av to etniske nordmenn. 

Jeg blir provosert når voldtekt settes opp mot innvandring på denne måten. Jeg har forståelse for skeptisime mot for mye innvandring (uten at jeg er i den gruppen selv), men å kombinere voldtekt og innvandring på dene måten er komplett uetisk. Det er to vidt forskjellige diskusjoner og fyrer heller opp om en generell fremmedfiendtlig debatt ingen bør stå under. 

Skulle sterkt ønske at de som stod bak voldtekten hadde blitt sendt langt til h..., uavhengig av bakgrunn."

Kan noen av mine lesere i Bergen bekrefte denne historien, og legge med en link til en notis i ba.no e.l. slik at denne beskyldningen om løgn ikke blir hengende ved forkjemperene for et flerkulturelt samfunn som et eksempel på uredelige midler? 

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hva så om to etninsk norske har voldtatt noen? Trodde du det ikke skjedde fordi det som oftest er innvandrere som blir omtalt som gruppevoldtektsmenn? Kan vel heller ikke kalle 2 personer en gjeng eller gruppe men det er en annen diskusjon.
Det finnes sikkert fler etnisk norske voldtektsmenn enn de med innvandrerbakgrunn men de gjør det vel mer bak lukkede dører. Ja dette er bare spekulasjoner fra min side men jeg har vært på fest der jeg ble nødt til å kaste ut et par gutter flere ganger fra et rom med ei jente som hadde slokna og passe på henne resten av kvelden/natta. Personlig tror jeg det skjer fler voldtekter på privatfester enn på vei hjem fra byen, men man får ikke høre om det. Tror det er mye vanskeligere for jentene som drikker seg fra sans og samling og blir voldtatt uten å engang merke det før de våkner å anmelde forholdet. Det er tross alt noen i deres omgangskrets som har gjort det og alle får vite det om det anmeldes.

Hadde kanskje norsk rettsvesen straffet disse dyrene som voldtar så ville det kanskje blitt mindre av det. Men neida. Vi gir strafferabbatt ved gruppevoldtekter. Offeret får samme erstatning, men overgriperne blir flere om å spleise på det.

Voldtekt burde få en straff tilsvarende kidnapping, tortur og frihetsfrarøvelse av værste sort. Minimum 10 år i fengsel.

Frøken Norge sa...

"Hadde kanskje norsk rettsvesen straffet disse dyrene som voldtar så ville det kanskje blitt mindre av det. Men neida. Vi gir strafferabbatt ved gruppevoldtekter. Offeret får samme erstatning, men overgriperne blir flere om å spleise på det.

Voldtekt burde få en straff tilsvarende kidnapping, tortur og frihetsfrarøvelse av værste sort. Minimum 10 år i fengsel."

Amen til det!

Diskusjon om to er en gjeng eller gruppe kan du ta med noen andre. Alle overfallsvoldtekter i Oslo 3 siste år er begått av innvandrere, 99 % gruppevoldtekter er begått av utlendinger, største delen av nachspielvoldtekter er begått av utlendinger. Voldtekt i parforhold vil jeg anta skjer oftest i de kulturene hvor man finner arrangerte ekteskap, og som verdsetter kvinner og menn ulikt.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Det har ikke stått en linje om dette i BA eller BT. Med andre ord ren ønsketenkning fra multikulturalistene, eller bevisst løgn.

Frøken Norge sa...

Kommentarer om sending til gasskammere o.l. vil bli slettet når de blir oppdaget.

Det går å bruke hodet.

Anonym sa...

fant du ikke mere du kunne slenge dritt om? Husker mange episoder hvor etnisk Norske eller hvite var involvert.
Men kanskje du sitter i en fjord og er redd for fremmende?
Er ikke mye imponert over den vinklingen, synes den er suspekt.
Tenk å mene at en 60 års kvinne fra ett fremmed land er en mulig kriminell. For det leser jeg imellom dine linjer. At ett nyfødt barn med en hudfarge som ikke er Etnisk Norsk er farlig.
Kanskje bare meg? ja sikkert.

Anonym sa...

Og hva gir dere innvandrere retten til å dra rundt å voldta eller drive annen kriminalitet uansett. Men dere står uansett J......høgt på statistikkene, prøv å gjøre noe positivt. Mørketallene om dere er vel heller ikke noe å rope hurra om.

Anonym sa...

hmm..
i bladet Henne skrev de om dette med gruppe/gjeng voldtekt.
De to jentene som ble spurt,
fortalte at de mennene som voldtok dem var alle innvandrere,
og voldtektene varte i flere timer.. :S
En av dem hadde prøvd å roe dem ned med å fremsi noen koranvers,
men det hjalp ikke, de ble egentlig mer hissig.. :P

VigridBloggen.com sa...

Sitat:
"Alle overfallsvoldtekter i Oslo 3 siste år er begått av innvandrere, 99 % gruppevoldtekter er begått av utlendinger, største delen av nachspielvoldtekter er begått av utlendinger. Voldtekt i parforhold vil jeg anta skjer oftest i de kulturene hvor man finner arrangerte ekteskap, og som verdsetter kvinner og menn ulikt."

Nå som du krever at andre legger frem dokumentasjon som underbygger en påstand, så kan kanskje du selv også gjøre det?

Hvor er dokumentasjonen som bekrefter påstanden din som jeg har sitert?

Frøken Norge sa...

VigridBloggen, du er hjertelig velkommen til å bevise mine feil. Klarer du ikke det, understreker du bare mine poeng.

Har vi et stort voldtekts og trygghetsproblem med våre nye landsmenn?

VigridBloggen.com sa...

Det er da ikke jeg som kommer med påstanden. Jeg ber deg bare dokumentere påstanden som du selv presenterer. Så dokumentasjonsplikten vil jo heller ligge hos deg.

Anonym sa...

100 prosent av alle overfallsvoldtekter siste tre år i Oslo, er begått av ikke-vestlige.
dokumentasjon:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=561939